Co to vlastně připravujete ?
- Připravujeme pro vás pestrou stravu od snídaně až po večeři. Vše pro vás zabalíme a doručíme na předem dohodnutou adresu v domluvený čas.
Jak dlouho už fungujete ?
- Krabičky pro vás připravujeme již léta, avšak stále se zdokonalujeme a snažíme se být naprostými profesionály v oboru.
Čím se odlišujete od konkurence ?
- Rádi se klientovi věnujeme. Není pro nás pouze platící zákazník, ale je to člověk se svými porblémy či vizemi a my mu je rádi pomůžeme naplnit.
Vůbec nerozumím energetickým variantám. Můžete mi poradit, která je pro mne vhodná ?
- Od toho jsme tady. Našim cílem není vám prodat cokoliv, ale nastavit program tak, aby vám vyhovoval a my měli spokojeného klienta a následně i kladné reference.
Kolik to všechno stojí ?
- Ceny najdete v CENÍKU, případně si můžete nechat spočítat, která enrgetická varianta je pro vás vhodná a hned uvidíte i cenu za daný program.
jak mohu krabičky uhradit ?
- Platba je možná převodem z účtu na účet, platební kartou u řidiče, hotově nebo stravenkami.
Doručíte krabičky i na mou adresu ?
- Závoz můžete ověřit ZDE , případně nám zašlete adresu a my ji ověříme za vás.
Co když nebudu doma zastižen(a) ?
- U prvního závozu si řekneme, jak budou krabičky předávány. Pokud máme klíček od vchodu nebo kód od zámku, tak jsme schopni krabičky nechat na klice. Pokud ovšem chcete krabičky přebírat osobně a stane se, že nereagujete na volání ani zvonek, nejsme pak schopni Vám krabičky předat například v jinou časovou dobu, jelikož řidič pokračuje dál po trase za dalšími klienty.
Vozíte i o státnách svátcích ?
- Pokud vychází státní svátek na pondělí nebo pátek, tak rozvoz neprobíbá. Pokud vychází svátek na úterý, středu nebo čtvrtek, tak vozíme standartně celý týden.
Chci si objednat na 20 dní, ale co dyž budu chtít náhle někde odjet ?
- Pokud si objednáváta na určity počet dní, tak se nemusí jednat o po sobě jdoucí dny. Můžete si krabičky například odhlásit na určité dny. Tuto skutečnost potřebjeme vědět minimálně dva pracovní dny dopředu do 12:00. Následně již uzavíráme objednávky a připravujeme podklady pro výrobu + objednáváme suroviny. Pozdější odhlášky již nejsou možné akceptovat.
Nejím určité suroviny, můžete mi je vypustit z jídelníčku ?
- Z jídelníčku jsme schopni vypustit pouze houby, ryby nebo ořechy. Jiné suroviny nám systém neumožňuje vypustit. Jsme schopni vám ovšem sdělit, kolikrát se daná surovina může v objednaném stravovacím cyklu objevit a vy se tak můžete rozhodnout, zda-li objendávku budete chtí provést či nikoliv.
Jsem nucen objednávku stornovat. Vrátíte mi finance ?
- Pokud musíme ke stornu vystavovat dobropis nebo byla objednávka placena u řidiče kartou či stravenkami, účtujeme storno poplatek ve výši 500,-kč z ucelené objednávky.