napište nám objednavky@popapat.cz
nebo zavolejte +420 730 585 995

BlogČlánky

Kategorie:

Jak vyzrát na JOJO efekt?

Drastické diety a propocené hodiny ve fitku, které ve výsledku přijdou vniveč. Přesně takto vypadá jojo efekt aneb aneb začarovaný kruh hubnutí a přibírání.
Více informací...

Jak v teplých dnech zvýšit příjem tekutin

V teplých letních dnech naše tělo vyžaduje zvýšený příjem tekutin, což bývá problémem u lidí, kteří nedbají na pitný režim, což může vést od počáteční bolesti hlavy až k závažným problémům.
Více informací...

Jak zvýšit fyzickou aktivitu i přes sedavé zaměstnání?

Většinu času trávíme sedavým zaměstnáním, kdy celý den sedíme u stolu a píšeme nebo klikáme na počítači. Netrvá dlouho a vaše tělo se začne cítit vyčerpané a ztuhlé. Lidské tělo je předurčené k pohybu a my marníme jeho potenciál.
Více informací...

Jak se stravovat na dovolené a nepokazit si přitom výsledky?

Léto máme spojeno s dovolenou, odpočinkem a švédskými stoly. Dost často se stane, že vlivem nadměrného příjmu jídla přijedeme ještě více unavení, než jsme na dovolenou jeli. Jak si tedy na dovolené opravdu odpočinout?
Více informací...

Stres a jak s ním bojovat

Stres a s ním spojené nepříjemné pocity, jsou na denním programu každého z nás. Jedná se o obrannou reakci lidského těla, kterou můžeme využít v náš prospěch, pokud se s ní naučíme pracovat.
Více informací...

Začarovaný kruh aneb jak se zbavit přejídání

Přísné restrikce ve stravování jsou ve většině případů spouštěčem začarovaného kruhu, kdy chvíli dodržujeme „režim“ a za pár dní jsme zase na začátku cesty k vysněnému cíli. Tomuto scénáři se ale dá velmi snadno a chytře vyhnout.
Více informací...

Proč nehubnu?

Lednová předsevzetí už (v lepším případě) většina z nás s nadšením plní a pracuje na své vysněné podstavě. Aby, nám nadšení vydrželo, podíváme na nejčastější příčiny, které nás mohou brzdit ve snaze zhubnout.
Více informací...

Znáte tyto Éčka v potravinách?

Na zadní straně potravin, vedle tabulky s výživovými hodnotami, se nachází odstavec se složením. Někdy je krátký a někdy dlouhý, jako školní referát. Obecně lze říct, že čím je kratší, tím je daná potravina zdravější. Ale ...
Více informací...

Jak do jídelníčku zakomponovat víc zeleniny?

Už od dětství nám každý vtloukával do hlavy, že ovoce a zelenina je základ zdravé stravy. V dnešním článku se budeme věnovat hlavně zelenině, která je pro nás zdrojem vitamínů, minerálů a vlákniny.
Více informací...

Jak podpořit trávení

Problémy s trávením určitě zažil každý z nás. Pokud se jedná o něco krátkodobého, většinou je to způsobené stresem či například virózou a nejedná se o nic vážného. Pokud však problém přetrvává, je ptořeba jej řešit.
Více informací...

Protein jako doplněk stravy

Proteinový prášek je často prvním zakoupeným doplňkem stravy, pokud se člověk rozhodne cvičit, hubnout nebo jen změnit životní styl. Co to tedy protein vlastně je a kdo by si jej měl pořídit?
Více informací...

Výživové směry, II. část

V první části tohoto článku jsme se seznámili s nízkosacharidovým stravováním, rostlinnou stravou a IIFYM. Ve druhé části, se společně podíváme na zbytek výživových směrů, tak pojďme na to!

Více informací...

Výživové směry, I. část

Existuje spoustu výživových směrů, které pro někoho budou tou správnou cestou a pro někoho jiného naopak něčím nepředstavitelným. Často máme tendenci se škatulkovat a přesvědčovat ostatní o tom, že náš způsob stravování je ten nejlepší.
Více informací...

Vitamíny, minerály a jejich suplementace

Ačkoliv je suplementace mikroživin pouze vrcholkem pyramidy, v dnešní době začíná být u spousty lidí nezbytná. Málokdo dokáže všechny vitamíny a minerály přijmout pouze stravou.
Více informací...

Mléčné výrobky, které vás překvapí svým množstvím bílkovin

Nejčastějším problémem ve stravě bývá nedostatek bílkovin. Bílkoviny jsou pro naše tělo velmi důležité. Působí jako stavební látky a mají nejvyšší sytící efekt, a proto bychom na ně neměli zapomínat.
Více informací...

Pár tipů, jak začít se zdravým životním stylem

Se zdravým životním stylem není potřeba začínat až od pondělí, dalšího měsíce či nového roku. Nejlepší je, vrhnout se do toho hned. Samozřejmě s rozmyslem a rozumem, aby nás nový životní styl bavil.
Více informací...

Jak je na tom alkohol z pohledu fitness?

Přes týden držíte stravu, dřete v posilovně, výsledky se stále nedostavují a vy nevíte, kde děláte chybu? Velmi častým kamenem úrazu bývají víkendové párty nebo posezení u piva s kamarády častěji, než je zdrávo.
Více informací...

Který tuk je nevhodnější na smažení?

Smažené jídlo sice nepatří do zdravého jídelníčku, ale to neznamená, že se automaticky vylučují i veškeré tuky a musíme jíst rybu připravenou na páře a kuřecí maso na vodě.
Více informací...

Náš výběr deseti superpotravin

Každý člověk by měl mít své zdraví na prvním místě. Určitě je všem jasné, že nejdůležitější roli hraje strava. Avšak ve světě plném průmyslově zpracovaných potravin, umělých sladidel, konzervantů, éček a hromadě dalšího, může být občas těžké, najít kvalitní a zdravé potraviny.
Více informací...

Jak podpořit imunitu?

S nastávající zimou přichází i období nemocí, které je pro každého z nás velmi nepříjemné. Nejjednodušším způsobem, jak zabránit tomu, aby nás skolil nějaký vir či bakterie, je posílení imunity.
Více informací...

Druhy ořechů a jejich benefity

Ořechy by měly být součástí jídelníčku každého z nás. Obsahují spoustu vitamínů, minerálních látek, vlákniny a bílkovin. Pojďme se společně podívat ořechům pod skořápku a říct si, jakým způsobem jednotlivé druhy přispívají našemu zdraví.
Více informací...

Cukr, med nebo čekankový sirup? Po jakém sladidle sáhnout?

Každý, kdo se zajímá o zdravý životní styl, hledá vhodnou alternativu slazení. V dnešním článku si společně projdeme nejpoužívanější druhy sladidel, vyvrátíme si o nich pár mýtů a dáme tip, po kterém sáhnout.
Více informací...

Jogurty a jejich druhy

Jogurt může mít v našem jídelníčku mnoho využití. Skvěle se hodí na přípravu plnohodnotné svačiny a také je pomocníkem při výrobě domácích dipů či pomazánek.
Více informací...

Jezme lokální suroviny!

Lokální suroviny jsou takové, které pochází ze zahrádky, či chlívku místního farmáře. Tím, že jsou pěstovány a sklízeny s láskou, vystupují jako čerstvější zdroj všech makro i mikronutrientů. Nakupováním ingrediencí na trzích mimo jiné podpoříme i místní ekonomiku.

Více informací...

Proč je vláknina tak důležitá?

Všichni ji jíme, ale nevíme o tom. Také o ni všude čteme a slyšíme, ale neznáme ji, jen víme, že se má jíst. Co je to vláknina a k čemu je nám dobrá se společně dozvíme v dnešním článku.
Více informací...

Vše, co bychom měli vědět o spánku

Spánek je pro člověka velmi důležitou činností, při které tělo zpracovává předešlý den a zároveň se připravuje na ten následující. Když spánek jako takový dostatečně poznáme, můžeme mu věnovat více pozornosti, připravit se na něj a vytěžit z něj maximum.
Více informací...

Svěží ovoce, které pomůžou proti dehydrataci

Horké prostředí tělo zbavuje vody. Proto je nutno mu pravidelně dodávat dostatek tekutin, které ale nemusíme pouze vypít. Dnes se dozvíme, jak přijmout víc tekutin skrz ovoce.
Více informací...

Káva a její dopad na tělo

Pro mnohé z nás je káva nápoj, bez kterého nevylezeme z postele a nezačneme den. Probouzí nás, udržuje v chodu a seznamuje s jinými lidmi. Co ale dělá s naším tělem?
Více informací...

TOP 5 skvělých zdrojů sacharidů

Sacharidy se dají přirovnat k palivu, které naše tělo potřebuje pro rozpohybování. Existuje celá škála potravin obsahujících sacharidy, ale které jsou ty nejvhodnější?
Více informací...

Jak připravit své tělo do plavek?

Pro udržování zdravého těla a shození nadbytečných kil není potřeba žádných drastických diet, odpírání či kouzelných pilulek, ani čajů. Stačí dodržovat základní principy zdravého stravování, používat selský rozum a výsledek se zaručeně dostaví!
Více informací...

TOP 5 nejlepších zdrojů bílkovin

Bílkoviny jsou ve stravě člověka často opomíjenou komponentou. Stále se mluví jen o tucích a sacharidech, ale na proteiny si nikdo nevzpomene. Tato makroživina je však velmi důležitou součástí stravování!
Více informací...

Cholesterol a vše kolem něj

Cholesterol je látka, která si u lidí vysloužila špatnou reputaci. Není se čemu divit, protože jeho vysoké hodnoty jsou zodpovědné za srdeční choroby. Na druhou stranu v našem těle plní řadu důležitých úkolů.
Více informací...

Benefity hořké čokolády pro zdraví

Ačkoli se čokoláda vyrábí přidáním tuků a cukrů ke kakau, obsahuje nespočet zdraví prospěšných látek. Pojďme se společně na čokoládu podívat a říct si, jak to s ní vlastně je.
Více informací...

TOP 5 zdrojů zdravých tuků

Příjem tuků je důležitý pro správnou funkci našeho organismu. Pojďme se společně v dnešním článku podívat na výběr těch nejlepších zdrojů zdravých tuků!
Více informací...

Je rýže nejoblíbenější příloha?

Nejoblíbenější přílohou ke každému jídlu ve světě fitness je bezpodmínečně rýže. Snad každý má kamaráda nebo kolegu, který pravidelně nosí v krabičce „kuřecí s rýží“.
Více informací...

Proč bychom měli dodržovat pitný režim?

Podceňovanou komponentou zdravého životního stylu je také pitný režim. Mnoho lidí si myslí, že je dostačující vypít tři kávy, nebo sklenici vody denně. Patříte mezi ně?
Více informací...

Jak si zacvičit doma

Ne vždy nám situace dovolí dojít si zacvičit do fitness centra. Stejně efektivně si můžeme zacvičit i doma a ušetřit tak čas za cestu do fitka. Rozhdoně není potřeba nabývat dojmu, že cvičení bez činek je méně efektivní jako cvičení s nimi.

 

Více informací...

Jak se začít zdravě stravovat

Nový rok je tu a s ním další novoroční předsevzetí. Pokud bylo Vaše přání pustit se do zdravého životního stylu, měli byste začít tím nejdůležitějším – jídlem! Strava tvoří základní pilíř a pokud jej pochopíte, můžete na něm stavět.
Více informací...

Pravidelnost jako nástroj ke zdraví

Dnešní doba je plná stresu a spěchu a člověk se snaží ušetřit čas, kde se dá. Problém nastává ve chvíli, kdy se jídlo dostane na vedlejší kolej. Tenhle způsob stravování je špatně! Pomůžeme vám zjistit proč a také nabídneme řešení.
Více informací...

Bílkoviny, sacharidy, tuky a jiná sprostá slova

V dnešním článku jsme si pro vás připravili stručný přehled o všem, co o markoživinách potřebujete vědět.
Více informací...

Ryby a jejich benefity

Pojďme se v tomto předvánočním čase podívat, proč je důležité ryby jíst pravidelně a jaké benefity přináší. Jak je na tom náš kapr oproti jiným rybám? Je pravda, že ryby můžou našemu zdraví škodit?
Více informací...

Musím vyřadit pečivo, abych zhubl?

Každý z nás už určitě slyšel někoho říkat, že zhubl po vyřazení pečiva nebo že pečivo je špatné a do redukčního jídelníčku se nehodí. Je tomu opravdu tak?
Více informací...

Slovníček vitamínů

Co je to vlastně vitamín? Kolik jich je? A kde je najdeme? Pokud na sobě pozorujete, že je něco v nepořádku, třeba za to můžou zrovna vitamíny.
Více informací...

Nová klientská zóna

Rádi bychom informovali, že jsme pro Vás zpustili zcela novou klientskou zónu
Více informací...

Bezkontaktní převzetí krabiček

Vzhledem k okolnostem, které se dějí kolem nás jsme nucení zavést bezkontaktní předání. 
Více informací...

Zdravé krabičky

Zdravé krabičky s dovozem ke dveřím vašeho domova 
Více informací...

Vybrané příběhy zákazníků

Milan IT technik
Zobrazit
Karel Podnikatel
Zobrazit
Lucie Úřednice
Zobrazit
Lýdie důchodce
Zobrazit

Recenze našich zákazníků

Robert (Frýdek Místek)

Děkuji za dovoz krabiček, s jídlem jsem naprosto spokojený. Vyhovují mi jak porce tak možnost dovozu na kliku, nemusím tak být vždy u předání. Ze začátku jsem měl trošičku problém zvyknout si na pravidelnost, ale nyní mi to již takto naprosto vyhovuje. Doposud mi téměř vše chutnalo, takže bych rád v odběru pokračoval i v následujícím roce.

Adéla (Ostrava)

Dobrý den, abych se přiznala, krabičky jsem si objednávala s vidinou, že ne vše zdravé mi bude chutnat. Teď můžu s lehkosti říct, že mé obavy byly zbytečné. Všechny jídla od vás mi chutnají a přešly mne chutě na smažená a nezdravá jídla. Za mne určitě doporučuji.

Marcela (Ostrava)
Dobrý den,
chtěla bych pochválit Vaše KRABIČKY- jste spolehliví, jídlo chutné a rozmanité. Při hubnoucím režimu, který jsem zvolila, jdou kila dolů. Nemusím se navíc starat, zda mám to či ono nakoupeno a čas strávený dříve v obchodě a přípravou jídla, mohu nyní věnovat relaxu po mé pracovní vytíženosti. Navíc vím, že jím pestrou a vyváženou stravu.
Marcela, Ostrava
zobrazit všechny recenze
Jídelní lístek Pátek 07.10.2022

Snídaně: Tmavý chléb s tvarohovým sýrem a šunkou, paprika a okurky
Svačina 1: Jablečné pyré a piškoty
Oběd: Krůtí prsa s žampióny a pórkem, rýže
Svačina 2: Sýrové rolky s česnekem
Večeře: Bramboráky z cuket s mletým masem, červená řepa
6. jídlo: Kaiserka s cottage, rajče

Zobrazit týden Skrýt
Jídelní lístek
Klientská zóna

Zaregistrujte se do naší klientské zóny a získejte přehled nad svými objednávkami.

Zaregistrovat se Skrýt
Klientská zóna